söndag, april 10, 2011

Från hård asfalt till gröna ängar




Våren låg i luften häromdagen. Jag hade nästan glömt av hur det kändes och att det faktiskt kan vara varmt ute. Känns så...konstigt, men bra naturligtvis.



Jag gick ut till Louie för att sola lite. Det var skönt.




När Louie och jag var mindre gick vi ut i skogen tillsammans med mamma för "piffa upp" trädgården lite.
Såhär fint blev det bli då, ett dinosaurie-land bland alla stenar i skogen.



Vi satte dit dinosaurierna när jag var runt sju år tror jag, och de står kvar än idag.




Kattungarna har precis lärt sig börja gå. De vinglar och ramlar fram på golvet och är jättesöta.
Jag skrattar alltid för mycket när jag sätter mig ner vid deras kattkorg, så mycket att de ibland blir rädda för mig.
Idag lyssnar jag på flummig popmusik från populärradion...





Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: