måndag, augusti 15, 2011

The Secret

Hello there!

Nu har inte jag uppdaterat min blogg så jättebra de senaste dagarna.
Men det behöver vi väl inte uppmärksamma mer? Jag menar, det har ju ni redan sett.
Föresten så läste jag i The Secret igår att man inte ska tänka eller fokusera på det som är negativt, då drar man bara till sig mer av det negativa och så fortsätter det så.
T ex "Åh, jag vill inte ha mer räkningar nu!"
GOT YA! Då kommer du bara få mer och mer räkningar, för att du lägger sån energi och kraft på det du tänker på.
Så, istället ska man tänka positivt. Handla och må som du skulle må när du inte får räkningar på posten. Då mår man ju bra och är glad - och det är ju för jädra mycket roligare att må bra och va glad än ledsen och deppig. Right?

Nåja, vad jag egentligen ville säga var att...
jag ska tillbaka till Rockhouse, skivaffären i Göteborg som systern och jag jobbade i för några veckor sedan. Vi ska vara där några dagar den här veckan också. Kommer gå jättebra,
för vi är bäst. Och för att jag har hemligheten i min väska.

Är man positiv som fan så går allting bra.
Just så!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: