tisdag, december 06, 2011

Behov av ett toalettbesök

Hej mina vänner!

Jag har varit borta mest hela dagen idag. Både i Alingsås, Partille, Göteborg och nu är jag hemma i byn igen. Faktum är att jag varit här i Sollebrunn sen kl 18:00, men jag befann mig nere i min gamla grundskola för att göra ett reportag om den terminliga (nu säger jag det igen, jag vet) skolkonserten. Det var trevligt. Träffade lite gamla bekanta ansikten, bytt några ord och samlade på mig lite nya jobb inför kommande framtid. Spännande asså. Spännande.

Just nu tänker jag på...
1. Jag måste verkligen gå på toaletten.
2. Jag är verkligen i behov av en dusch.

3. Var ska jag hoppa av imorgon för att komma rätt till den inplanerade fotosessionen?

Nåja, det löser sig.
Vi ses och hörs imorgon.
Jag kanske hinner bjuda på en frukostbild innan jag drar till Göteborg.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: