lördag, januari 29, 2011

Vad som va och vad som kommer att bli

Morgon, morgon!
Jag sitter och redigerar lite bilder från min senaste göteborgstripp, samtidigt funderar jag över vad jag ska äta till frulle denna gråa och slaskiga lördag.
Kolla ut! Snön smälter och det är 0-gradigt. Helt otroligt. I'm blown away, typ.

Som sagt, igår hängde jag med Robban och Ville på radiostationen hela kvällen. Jag var gäst i deras program Rocknight som går på fredagkvällarna mellan kl 19:00 och 22:00. I förra inlägget kunde se min spellista. De andra grabbarna spelade bl a Kiss, Nazareth, Led Zeppelin och lite nyare band jag inte hört talas om tidigare. Mycket skön kväll.

Förhoppningsvis blir det en kanonskön kväll idag också.
Jag och syster Louie drar till Göteborg och Truckstop Alaska för att se Spiders lira.
Kameran hänger med!

Bilden kommer från deras förra spelning på Truckstop.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: