måndag, mars 05, 2012

Några prylar och syner från Trollhättan

Min vecka började bra.
Jag satte på mig en hatt och kände mig ganska frän där jag stod i mitt rum och poserade framför min kamera och självutlösaren.



Men hatten åkte av strax innan min mamma och jag åkte vidare till Trollhättan.



Vi besökte bland annat Myrorna.



Det är ganska nyöppnat i Trollhättan har jag fattat det som. Ligger liksom nere gömt i en källare en bit från Oden.



Massor av roliga kläder...



...och porslin, böcker, tidningar och skit.



Några plagg fick hänga med in till provrummet.



Jag gick därifrån sisådär 30 kronor fattigare, men med några prylar rikare. Kändes bra.
Vi fortsatte vidare mot Överby.




Jag hittade en girly-girly påskväska som jag tyckte var fin.



Kaffepaus med framtidsplaner och lägenhetsvisningar från GP's bostadsbilaga.



Några timmar senare och några kilo tyngre med påsar från alla möjliga olika affärer steg mamma jag och jag ut från Etage...



...och lämnade Trollhättan.
Hemma i byn lagade mamma mat. Jag fick inte ta kort på den för att det såg alldeles för äckligt ut sa hon.

Nu river jag ner mitt rum. Skruvar ner massa hyllor, byter plats på massa saker och packar ner prylar som jag inte ska packa upp förrän jag flyttar.
Snart så.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: