måndag, april 02, 2012

Tack och förlåt

Hej mina vänner!
Tänkte börja det här lilla inlägget med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat så kontinuerligt den senaste tiden. Det har varit "känslan men inte rätta viljan" över det hela. Det blir så ibland, men snart så glider jag in i samma bloggflöde igen.

Sitter just nu i Sollebrunn. Måndag den 2 april. En ganska händelselös dag. Jag har haft lust till så mycket, men det har tyvärr inte blivit så mycket gjort ändå. Jag målade lite i taket och på våran spis (jo, jag fick faktiskt göra det. Vi håller nämligen på att göra om i vardagsrummet!), bokat in möten och arbetsintervjuer samt varit ute i skogen och lyssnat på det här och det här.
Så, även om det inte var en rajtantajtan-start på veckan så fick jag liiite, liiite grejer gjorda.



Föresten,
i helgen såg jag världens bästa band för sjunde gången; Trummor & Orgel. De spelade på lika mycket världens bästa ställe Truckstop Alaska i Göteborg.
Mycket till bilder blev det inte under kvällen. Det får bli så ibland då man helt enkelt bara vill koncentera sig på musiken och glömma omvärlden för ett slag.
Fantastiskt bra var det i alla fall.

Nu tänker jag ta en dusch och strukturera upp veckan lite bättre. Insåg för en liten stund sedan att jag har massa saker jag ska göra. Känns både roligt och bra!
Så, kameran följer med och bloggen rullar på. Tralla-lala-laaa...

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: