torsdag, september 27, 2012

För ett år sedan...

Det här blir mitt 890 inlägg.
Att jag skrivit så många känner ganska konstigt. Det är väl först på senare tid som jag börjat uppdatera konternuerligt. Men som humöret så har även bloggen sina ups and downs-perioder. 
Tycker det är kul att titta tillbaka på...tja, förra månaden och se vad som hände och vilka man var med då.

Nu gjorde jag somså att jag tittade tillbaka och läste om vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Då hade jag en av mina allra första fotoutställningar. Det var på ett café i Alingsås och ingick i något som kallades Dinkytown (som finns kvar än idag, men inte längre i Alingsås). En konstnär och en musiker medverkade. När jag tackade ja till att ställa ut mina bilder hade jag ingen aning om att det var Mattias Hellberg som skulle spela, vilket blev en mycket positiv överraskning.

Jag gjorde en kort video om när Mattias spelade på caféet. Såhär såg det ut...


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: