måndag, september 24, 2012

Jojomen, det här ska nog gå bra

 
Idag tog jag bussen in till Alingsås, där inne träffade jag Kristian. Han är en av dem få
från gymnasietiden och Medieprogrammet som jag fortfarande har kontakt med.
Vi käkade lunch i stan och pratade om våra olika projekt vi har på gång. Kristian är bra.
Efteråt tog vi en kaffe på Espresso House och jobbade lite med min hemsida.
Krisitan är en riktigt datanörd och kan massa konstiga och komplicerade grejer som är rena rama
grekiskan för mig. Jag sitter och lyssnar, pekar på skärmen och säger vad jag
tycker och tänker, så får han rätta det hela efter mina önskemål.
Perfekt.
Min sida kommer att bli jättebra. Det är jag säker på, den är bara inte riktigt klar ännu...
Fortfarande är det en del bilder som ska in och information om mig själv och det jag håller på med.
Ibland skrattar Krisitan åt mig och tycker att jag är helt dum i huvudet när jag inte förstår
eller frågar konstiga frågor. Man får liksom förklara i mellanstadie-nivå för mig när det
kommer till olika webbläsare och dess funktioner. Men, som sagt...hemsidan - den kommer bli bra. Skitbra. Enkel och snygg. Less is more.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: