tisdag, januari 24, 2012

I'm jumping with joy, search and destory...



God morgon!
Igår var jag i Alingsås och Göteborg mest hela dagen. Jag kom hem till Sollebrunn igen först kl 19:00 och promenerade då några steg för att hälsa på Louie och hennes Patrik, som har en lägenhet i byn.
Strax innan kl 21:00 var jag i mitt eget hus igen. Tog en dusch, läste en intervju med Jan Guillou i min nyinförskaffade tidning Skriva och somnade sedan gott i min egen säng.
Snart åker jag iväg mot Göteborg igen. Jag har massa bilder från gårdagen jag skulle vilja visa er, men det får bli senare i veckan.

Tack för att ni läste den här lilla korta texten och tittade på min hopp-bild. Min vän Bruno, som jag träffade igår, och jag diskuterade just det, att hoppa på bild alltså.
"Det bästa med hopp-bilder är att man får se lite ful och konstig ut!"

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: