tisdag, september 25, 2012

Höstlistan

När detta skrivs är det tisdagförmiddag, någon minut över 11.
För ovanlighetens skull lyckades jag sova ända till 09:45 idag. De senaste dagarna har jag gått upp vid 06:30 varje morgon, även då jag varit helt ledig. Kändes därför bra att faktiskt ligga kvar och sova på riktigt idag.

Senare ska jag in till Alingsås igen. Jag ska in på ett möte på något som heter Event & Ungdom för ett kommande jobb. Har absolut inte har någon aning om vad det är för något, men det blir nog skoj. Det brukar det vara hos dem i alla fall.
Önska mig lycka till.

Tänker presentera en höstlista som jag lyssnat på mest hela dagarna den senaste tiden. Överlag så har mina senaste playlist varit ganska vemodiga och sorgsna, men den här är lite mer höstmys. Vemodig in a good way.
Klicka här för att lyssna.
Untitled

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: