söndag, april 22, 2012

Kort om andra långgatan och kaffegök

Återigen är jag hemma i byn efter en helg i Göteborg.
Håller just nu på att beställa hem nya plattor från CDON. Dags att fylla cd-caset med ännu fler skivor. Extra viktigt när jag märkte under gårdagens dj-set på L'assassino att några av dem har fått repor och därmet börjat hacka. Inte skoj alls.
Trots att några skivor hoppade till då och då så gick det bra där på Andra Långgatan. Fick tummen upp av världens fränaste man med det absolut längsta skägget och håret. Då blir man glad i magen.



Jag sov över hos Mattias i helgen. Han och Fredrick var mitt uppe i sitt femtonde avsnitt
av Superlife Podcast och veckans unning; kaffegök och äppelkaka a'la Mamma Hammarin när jag anlände.
Tycker ni kan kolla in deras podcast. Klicka här!

Nu är klockan några minuter över 22. Dags att sova. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba igen!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: