måndag, april 23, 2012

Monday, weekday, workday

Jag hade ett ganska kort men tidigt arbetspass imorse. Kl 08:30 till 12:30. Om några timmar ska jag tillbaka igen. Nattskift. 23:00 - 09:00.
På något sätt känner man sig så låst när man börjar och slutar sådär tidigt, för att sedan veta att man ska tillbaka senare på kvällen. Som en lång håltimme från gymnasietiden.
Fast äsch, vadårå... jag är glad ändå.
Jag har pysslat lite i väntan på nattpasset.



När jag är i stan brukar jag alltid plocka på mig mängder med gratistidningar, flyers, reklamblad och liknande från massa olika butiker. Gillar bl a Weekdays modemagasin. Fullmatad med snygga bilder och intervjuer.
Så jag började klippa och klistra... Tidningsurklipp, färg, limm och konservburkar blev några pennställ till the office.



Försökte senare skapa någon ordning på mina skivor i mitt DJ-case. I veckan kommer mina nybeställda skivor också. På fredag är det dags för Club JoJoHenriksberg igen. Sista för den här säsongen faktiskt. Oj oj oj...

Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Efter att jag avslutat mitt jobb imorgonbitti åker jag in till Göteborg för två möten samt fotosession. Tralla-lala-laa...

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: