söndag, juni 17, 2012

Hej hej, här är jag!

Ni tror jag sover,
men det gör jag inte...



...för det mesta åker jag buss och tåg, precis som vanligt.
Nu har jag varit hemma ett par dagar. Har åkt på en förkyldning som jag hoppas väldigt snart ska ge med sig. Det blev lite väl mycket efter trippen till Sweden Rock förra veckan.

Nåja,
allt är väldigt bra med mig. Sitter hemma i byn och lyssnar på Mattias Hellberg. Hans debutplatta är väldigt bra. Alldeles lagom att ha i bakgrunden när man går och grejar med något eller sitter och skriver framför datorn. Favoriter på plattan är bland andra Sight Supreme och Walking Restless.
Jag ställde faktiskt ut mina bilder tillsammans med honom i Alingsås för ett par månader sedan. Ni kan läsa och se mer av den kvällen här!

När vi ändå pratar om Mattias...
Förra veckan såg jag honom live tillsammans med Nationalteatern på Sweden Rock. Snart tänkte jag lägga upp ett par bilder från festivalen. The Darkness, Graveyard, Rival Sons, Twisted Sisters mfl. Jag hade en mycket fin tid där nere i Sölvesborg och jag längtar tillbaka jättemycket.

Som sagt, det blir ett inlägg om mina festivaldagar.
Tills dess, lyssna lite på Mattias och kolla in min backpacker-bag.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: