tisdag, juli 17, 2012

Cheap Blue Monday

Jag skrev om färgen blå i ett inlägg häromdagen.
Något jag inte skrev om var världens finaste jeansjacka jag hittade på sommarrean.



På Weekday i Göteborg fanns den för 600:-,
men eftersom det var rea var den nedsatt till halva priset.
Tummen upp!



Jag använder sällan jeansjackor, men när jag hittade den här kände jag mig nästan tvungen att köpa den. Så jädrans frän.



Det finns så mycket fint ute nu för nästan ingen peng alls ute nu. Like it a lot.



Jaha ja,
från att "Nääe...jag skriver inte så mycket vad jag köpt och fyndat i den här bloggen"
till att bli "Kolla in här! Och här! Kostade ingenting - oh my!".
Äsch, det blir så ibland.

Nu drar jag vidare mot Radio 88 för att spela in ett program om året 1972.
Tackar för mig!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: