måndag, juli 16, 2012

Pratar mättat och blått

I våras kom färgchocken ut i alla butiker. Kläder, accesoarer, väskor, porslin, inredning...ja, allting var i mättade, starka färger.
Inget mig emot - jag blir glad av färg.
Allra mest tycker jag om blått.



För ett par veckor sedan hittade jag ett iPhone-skal inne på Claes Ohlsson när jag var påväg till ett radiomöte. Kostade femtiolappen.



Jag som tidigare varit väldigt skeptisk till iPhone, touch-telefoner överhuvudtaget, har nu fått ta tillbaka allt. Idag kan jag verkligen inte slita mig från mitt Instagram-konto, reseplaneraren som räddat mig i många lägen, mina ständigt pågående Wordfeud-matcher, den där receptappen jag alltid tar till när jag får idétorka lagom till middagen och ja... till och med en yoga-app har jag laddat ner.
Shit asså.



Tummen upp för färg och iPhone!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: