söndag, juli 15, 2012

En väska som jag tycker om

Jag brukar inte skriva om eller lägga upp bilder på saker jag fyndat eller köpt,
men nu blir det ett litet undantag då jag visar upp en väska jag hittade i en second hand-butik i Trollhättan häromdagen.



Second Hand-butiken var ingen flashig alls. Ligger nästan i ett industriområde i en liten mer "gömd del" av stan, men det är ju oftast på de minst oväntade ställena man hittar de roligaste grejerna.



Den här väskan hängde gömd bakom massa portföljer och kuvertväskor. Bohemisk och fin, tummen upp!



Tycker att den påminner om de väskorna man kan hitta inne på t ex Beyond Retro, fast där inne skulle man kanske få betala en hundralapp eller två för den här varianten.



Jag köpte den här för en guldpeng; tio kronor.
Väskor kommer jag nog aldrig att sluta samla på mig. Shit on the pitt vad mycket jag har inne på vinden, mitt rum, i garderoben och gömt på massa andra ställen.
Rensa vill jag inte göra. Inte än på ett tag i alla fall.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: