torsdag, mars 01, 2012

Take a walk on the wild side

Min torsdagsmorgon. Vaknar upp 08:45.
Jag ligger kvar en stund i sängen och tittar ut genom fönstret. Ser bara en gråmulen himlen och några nakna trätoppar som vaggar fram och tillbaka i vinden.



Trots det bestämmer jag mig för att gå ut och gå en sväng.
I hallspegeln upptäcker jag min snygga "tjong!" på luggen.



Luggen tillsammans med mina leopardtights och kängor gjorde mig fränast på grusvägen.



Å andra sidan fanns det ingen konkurrens där ute.



Mötte grannen; en stressad mamma i förarsätet och småbarn i baksätet. Hon såg ut att längta till helgen.



Efter att ha andats lite friskt syre...



...var det skönt att komma in. Belönade mig själv med en lyxig frukost (heh, eh...) och fortsatte läsa i Fotosidan som jag hade köpt några dagar tidigare.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: