fredag, juni 04, 2010

The happy, the best

Patrik, fotograf på Alingsås Tidning, och jag pratades vid på telefon för en liten stund sedan. Jag har fått ett fotouppdrag i Parkliden i Sollebrunn. Ska fotografera spelningen med dansbandet Streaplers (sluta hånas...). Superkul tycker jag, skitsamma om det är dansband - det är ju ett jobb! Jag jobbar med det jag vill! Faen vad glad jag blir.
Det är som Magnus Uggla säger; är man positiv som faen går allting bra!

På tal om glädje och sånt där...
jag vet inte, en vanlig tjej hade nog inte blivit så glad över det här, men jag är glad!
Jag har fått tillbaka min mens (IGEN). Först två år. Sen ett. Nu ett halvår - och den är tillbaka! Långa uppehåll, men faen vad bra det gått! Jag ska äta. Bli stor och stark och bli världens bästa. Eller vänta... bli? Jag ÄR världens bästa. I'm Happy and I'm the best. Jag vet det.

Inga kommentarer: