torsdag, juni 17, 2010

Sweden Rock Festival 8 - 13 juni del 5


Erica, hon jag följde med och sålde tröjor mm tillsammans med,
försökte göra affärer på alla tänkbara sätt och vis. Det funkade inte.

Helen hittade ett par glasögon och blev Andy Scott från Sweet.
Sen hittade hon resten av bandmedlemmarna på området.

Jag gick till att affärstånd som sålde massa snygga läderarmband. Stod där i närmare 45 minuter och försökte bestämma mig för vilket jag skulle köpa. Fanns väldigt mycket fint.
Tillslut bestämde jag mig för att köpa ett med Aerosmith. Ganska kul. 2007 köpte
jag ett liknande läderband och en t-shirt med Aerosmtih
på Sweden Rock. 2008 blev det ett halsband.
Det har liksom blivit en grej nu, att köpa nåt med Aerosmith när man är där.
I ståndet stod Peter (se bilden över, mitten) och
Charlie (se vänstra bilden nedan) med sin pappa.
Geard var vår granne under SRF. Han var från Holland och pratade bara engelska.
Det kändes lite ovant att prata engelska, men det gick bra. Något kommer jag allt
ihåg! Geard var snäll.



Inga kommentarer: