onsdag, juni 16, 2010

Sweden Rock Festival 8 - 13 juni 2010 del 4





Langos, hamburgare, pizza, wokade nudlar, vårrullar, jätteballar och annat smarrigt fanns att äta på festivalområdet. Efter ett tag började man längta hem till köttbullar med potatismos.
I affärståndet levde vi på negerbollar och snabbkaffe från eldorado. Jag snodde två
klunkar av Ozzys, Ericas son, Brämhults apelsinjuice. När han kom tillbaka till tältet
svor han "Jävla morsa!" för att han trodde det var hon som druckit ur den.
Höhö. Men come on, jag visste ju inte ens att det var hans. Han kunde ju skrivit sitt
namn på flaskan eller vad som helst. Jag hade behov av C-vitamin. Dessutom är Brämhults världens godaste juice av dem alla. Smaksens...




Godaste maten på festivalområdet var nog de wokade nudlarna med kyckling,
grönsaker och sötsursås. Gosh. Jag åt där tre gånger. Höhö.
Jag har fortfarande aldrig smakat på Langos. Vad faen är det egentligen? Friterat bröd med gräddfil, räkor och lök eller? Alla åt det. Är det gott? Den som vet kan ju maila mig eller nåt.
Vi fortsatte med våra introtävlingar. Succé varenda gång. Alla var så snälla och glada!
Det stora negerbollpriset gjorde de ännu mer motiverade till att kämpa.
Rune, en av vinnarna, vann en t-shirt "Fucking Magic". Tja, ni kan ju
kolla in bilderna själva. Vem vill inte ha en sån t-shirt?




"You can't be down when you're high!"

Inga kommentarer: