fredag, september 10, 2010

Friday on my mind


Jouline var snygg som vanligt...


Så var ännu en skolvecka avklarad. Lite upp och ned sådär. Veckan började ganska dåligt då jag kände mig både hängig och gnällig. Hade förmodligen en del förkyldning kvar i kroppen ifrån förra veckan. Inte okey, inte okey. Men som tur var släppte det och nu är jag frisk och kry och mår ganska bra.


Idag är det fredag. För första gången på mycket länge slutade skoldagen kl 16:00, något som vi är ganska ovana vid. Sanningen är den att det är ganska lungt på media. Det är sällan dagarna är längre än till 14:00, fast jag gillar att sitta kvar efteråt. Har suttit och redigerat massa filmer och bilder på skolans Mac-datorer; mycket snabbare och smidigare än PC:n här hemma. Känns bra, känns bra...

Louise gör äppelpaj. Jag chillar vid datorn. Planerar framtiden och min lägenhet i dataspelet The Sims. Känns bra, känns bra...




Sarah Nylen gjorde en snygg film om skoldagen. Du kan kolla in den på facebook;
http://www.facebook.com/video/?of=664336883#!/video/video.php?v=433581301883&subj=664336883

Inga kommentarer: