söndag, juli 24, 2011

Luften smakar som en jordgubbspaj

Hej på er!

Jag tänkte visa er vad min syster och jag har befunnit oss de senaste veckorna.



Vi rullar ner på en brant grusbacke, en såndär som man tror att man kommer att dö varje gång man cyklar nedför...



...och sen, ta-dah! Hamnar man här, hemma hos Anders.



Anders har haft semester och varit ute med sin båt. Louie och jag var husvakter under tiden han var borta.



Här är världens finaste kök. Här har vi suttit...



...och ätit havregrynsgröt med färska bär från skogen. Nomnom!



Louie gav Anders en chili-planta för några veckor sedan. Det har kommit flera små kryddstarka grejer på den nu!




Vardagsrummet är personligt inrett med massa småprylar här och var. En hel del grejer kommer från hans resor till Australien...



...eller bara grejer som...han tycker om.





Louie och jag gick igenom i stort sett hela hans skivsamling. Vi lyssnade på blues, Fleetwood Mac, Van Morrison och John Mayall mest hela dagarna.



Världens finaste altan som Anders själv byggt. Här satt Louie och jag väldigt ofta och lyssnade på musik, klappade katterna Linn och Dino (bilden ovan är Linn) och...



...åt mat. Första dagen i vårat nya tillfälliga hem åt vi varma mackor.



I ett senare inlägg får ni se bilder från våra cykelturer till Stora Höga och Stenungsund.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine<

Inga kommentarer: