söndag, maj 27, 2012

I feel it in my fingers, I feel it in my toes...not

Ibland när jag berättar för vänner om min blogg säger jag att den också funkar som något sorts portfolio för mig.
Och ja, det stämmer väl. Ibland. Delvis. Kanske...
Ibland slinker det in lite sådana här grejer också. Ganska onödiga, men som jag ändå vill ha med...



...som min onda tå.
Jag vill bara understryka att
- det gör ont
- jag haltar och det ser skitkonstig ut

- om du och jag ses någon gång, gå inte på mig. I alla fall inte på vänsterfoten
- det är inte bara pinnen i foten som gjort såhär mot mig, utan även något läskigt kryp som lyckades bita mig på ovansidan av foten när jag låg på mage och solade ute i trädgården.
- jag vill ha lite medlidande!

Annars... är det bra!


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: