tisdag, augusti 07, 2012

Ruffiga grejer på Andra Långgatan

I helgen åkte jag in till Göteborg för att jobba lite med min pågående utställning Ruff'n Stuff L'assassino.



I Göteborg vimmlade det med folk överallt. Vädret var svalt och skönt. Hoppet om att denna sommar kaaanske kan komma tillbaka blommade upp i mitt bröst...



L'assassino ligger längst upp på Andra Långgatan. Jag promenerade dit från järntorget och stötte på fina människor på gatan.



Jag prissatte alla verk och satte mig sedan i baren med en öl.
Plötsligt plingar min telefon och jag får reda på att jag fått fotopass till Alice Cooper på Liseberg!
Hallelujah, praise the lord!
Efter en liten stund kom några kända ansikten förbi...



Superlife-pojkarna kom förbi och spelade in någon form av Veckans Unning-video. Eller... unning och unning. Caffe Coretto var väl mer en Veckans Uschling, tycker jag. Någon italiensk kaffekask med grappa. Uuh.



Madeleine och de andra tjejerna på andra sidan bordet blev inte så imponerade.
"UH! Vidrigt!"



Tja,
om ni har vägarna förbi Andra Långgatan och L'assassino under augusti så får ni jättegärna titta in och kolla in mina verk. Då blir jag glad.
Vi kanske ses där!


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: