tisdag, augusti 07, 2012

Ser min syster resa på sig

Det har regnat mest hela dagen här i Sollebrunn.
Mamma, Louise och jag tog en kort sväng ut med bilen.



Vi åkte hem till Louise en stund. Hon hade ett lik utanför dörren.



Louise håller på med massa handy man-stuff hos sig där ute i skogen nu för tiden. Tapetserar, tar bort golv, målar fönster och bonar om i det huset som snart ska bli hennes helt egna hem inom en väldigt snar framtid.



Vardagsrummet är nytapetserat. Golvet ska också bytas.



Tidigare i veckan var vi inne i en tapetaffär inför den kommande sovrumsrenoveringen. Louie lånade hem en bok och stod i valet och kvalet mellan ett par stycken. Vilken hon slutligen valde får ni se en annan gång...



Här är föresten den lilla stugan som jag den första helgen i september ska ha konstutställning i. Konstanten anordnas för sjätte året i rad och det här är mitt andra år som jag är med i gänget. Det ska bli kul.
Kom då vettja, 1 - 2 september kl 11:00 - 18:00 båda dagarna. Då blir jag glad.
Louie bjuder på kaffe då också.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: