måndag, augusti 06, 2012

Vad jag gör nu för tiden och varför jag aldrig hör av mig

Jo,
det var alldeles för längesedan vi sågs eller hörde av.
Knappt man kan tro att jag gör någonting på dagarna längre.
Eller...så är det kanske just det man tror. Att jag gör så mycket att jag inte sätter mig ner och skriver och redigerar text och bilder från mina dagar. Ganska tråkigt, tycker jag själv.



Vad gör jag nu för tiden?
* Jag har tre fotoutställningar på gång, varav en hade premiär på L'assassino på Andra Långgatan den 1 augusti. Pågår hela månaden ut. Ni kan läsa mer om den här.
* Kommer i veckan agera funktionär på stadsfestivalen Way Out West. Det kommer bli sjukt roligt! Jag har aldrig varit funktinonär på en festival förr och heller aldrig besökt Way Out West. Tjohej vilken grej!
* Jag har lite sommaruppehåll från Radio 88, men beräknas vara tillbaka med Radio JoJo nästa vecka. Tummen upp!
* Jag har införskaffat en egen DJ-anläggning som jag i höst kommer att turnera runt med!

* Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men jag är påväg...


Med detta säger jag,

vi ses imorgon. Deal.



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: