fredag, februari 04, 2011

Alingsås Tidning, frökväll och pappersvikning

Igårkväll var jag ute på uppdrag för Alingsås Tidning.
Michael Knap, ordförande från Svenska Hovslagarföreningen, hade föreläsning på Sollebrunns Bibliotek. Jag var där och plåtade och skrev bl a. Artikeln kommer i måndagens tidning!
Samtidigt hade en vän till oss, Kristina, frökväll i sin nyrenoverade ateljé. Efter att jag hade varit och lyssnat på föreläsning på biblioteket gick jag dit. Mamma och Louie var redan där.
Jag är inte så mycket för odling och sånt där, det är inte min grej. Men trots det hade jag det väldigt kul.
Vi var 8 stycken tjejer som drack te och åt surdegssmörgåsar med pepparotskräm och tomat. Vi vek papper, pratade om Göteborg, konstiga svampar, fotografering och konst. Mysig torsdagskväll, tycker jag.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: