tisdag, februari 15, 2011

Morgonpasset med Josefine!

God morgon!
Klockan är 04:37 (äsch, come on - jag gick faktiskt upp 03:30 imorse..). Jag är uppe såhär tidigt för att komma i tid till mitt morgonprogram i Radio 88. Den ordinarie morgonprataren Bob är bortrest, i USA närmare bestämt, och jag har fått hoppa in som vikarie i programmet. Jag sände även i torsdags, från kl 07:00 till 10:00. Det var kanonmysigt och gick jättebra. Syster Louie var med de första två timmarna också. Hon höll mig sällskap under låtarna och gjorde kaffe till mig. Kändes fint.

Så, idag är det alltså dags igen. Klockan 07:00 sätter jag fart på tisdagen och håller på fram till kl 10:00. Vill ni, så hörs och störs vi då!
Önska en låt, vettja! Skriv in en kommentar till det här blogginlägget, eller på hemsidan; http://www.radio88.nu/, där kan ni även lyssna på webbradion. Radio 88 sträcker sig bara inom göteborgsområdet, serrni.

Dags att ladda batterierna med frulle! Nomnom.
Tackar för mig.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: