torsdag, februari 17, 2011

Klockan nollfem på morgonen

Jag sitter här ännu en gång, lite halvtnyvaken och kaffeandedräkt. Gungar långsamt fram och tillbaka och skulle nog kunna somna lite varstans, känns det som.
Klockan är 05:06. Jag har varit uppe sen 03:30. Om en halvtimme sitter jag i baksätet på bilden (jo, Louie har alltid "paxat" för att sitta fram...) och åker vidare mot Partille tillsammans med mamma och Louie. De ska handla på IKEA medan jag sänder i Radio 88 (för att lyssna - kolla in webbradion!). Om ni vill så får ni jättegärna ringa in och önska en låt mellan kl 07:00 och 09:00. Då blir jag glad.
Ikväll blir det jobb i Alingsås. Jag ska fotografera band och artister i musiktävlingen Rockkarusellen som anordnas på Fabriken. Ska bli kul då jag inte har någon aning om vad som egentligen väntar mig. Vilka kommer att vara där? Vad är det för band som spelar? osv.
Finns ingen anledning att oroa sig, är man positiv som faen så går allting bra.

Föresten...
Mamma och Louie har varit å handlat.
Ingen kan vara gladare än jag just nu.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: