söndag, februari 13, 2011

Tillbakablick på Spiders på Truckstop Alaska, 29 januari

Några blogginlägg bak i tiden berättade jag om när jag, systern och hennes pojkvän åkte till
Truckstop Alaska
i Göteborg och såg Spiders.
Imorse tog jag mig en titt på de drygt 300 bilderna jag knäppte den kvällen. Jag slänger inte upp alla 300, men några...


Bara så att ni vet så är det...liksom, ni behöver ju inte,
inget tvång alltså, men det är faktiskt liiite, liiite smått sådära,
kul om ni skrev något. T ex en liten kommentar.
Ett litet "Tjoho!" eller "Jippey!" eller något annat lustigt utrop. Då blir jag jätteglad och skrattar. De säger ju att ett skratt förlänger livet också, och ni alla vill väl att jag ska leva ett
långt och lyckligt liv?
Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

4 kommentarer:

Unknown sa...

"Tjoho!

Josefine "JoJomen" Larsson sa...

Du är bäst.

Anonym sa...

Du tar alltid så jävla bra bilder!! Du är en fantastisk fotograf!!!! //Ann-Sofie Spiders

Josefine "JoJomen" Larsson sa...

Åhå! Ann-Sofie - tack ska du ha! Vad glad jag blir! Ska ha en fotoutställning ibörjan av september och tänker då ha med några bilder från ett par spelningar med er. Så... tack för fina poseringar och all bra musik!