måndag, augusti 01, 2011

Hammarin @ Late Night Club, Henriksberg

Det är väldigt sällan jag väljer att fotografera med blixt på klubbar, spelningar och konserter. Jag tycker att bilden oftast ser platt och amatörig (om man kan säga så?) ut då.
Förra veckan gjorde jag ett undantag då jag var DJ på Late Night Club på Henriksberg, och
Hammarin uppträdde som kvällens sista band.
Resultatet blev ganska...tja, bra. Den inbyggda blixten var inte så dum trots allt.








Spelningen med Hammarin var oväntat bra. Inte alls vad jag vanligtvis brukar lyssna på, men den här kvällen svängde det rejält. Bandets glädje och energi smittade av sig och helt plötsligt var Henriksbergs takterass den skönaste platsen på jorden. Lyssna här och här!


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: