onsdag, augusti 17, 2011

I'm a Powerhouse

God morgon!

Sitter nu framför datorn och mailar iväg massa bilder från en fotosession jag gjorde med en kompis och hennes sykson för några veckor sedan. Hon fick bildresultatet lite senare än beräknat, men så kan det bli ibland. Just nu är det väldigt mycket på gång. I och för sig så är det bara roliga grejer. Jag är glad för allt som händer just nu!

Idag är det onsdag. Ännu en heldag på Rockhouse i Göteborg där jag tillsammans med systern fått hoppa in några dagar den här veckan. Till en början trodde jag att det skulle gå helt åt skogen, att jag skulle gå hem gråtandes kl 18:30 varje eftermiddag och känna mig alldeles...alldeles värdelös.


Men så bra då! Jag är inte värdelös. Jag är bäst. Louie med. Vi är bäst (man får gå in med den inställningen. Det blir så mycket lättare då...).

Nu ska jag värma lite vatten till mitt morgonkaffe. Kaffet är slut, så vi får köra på snabbkaffe som man bara rör ner i kokhett vatten.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: