måndag, augusti 29, 2011

Vi fortsätter spela rock'n roll, men vi håller på å dö

Vet ni vad?
Jag har ju missat att visa bilder från Nationalteaterns spelning på Bohus Fästning i Kungälv tidigare i juli månad.
Men... tja, bättre sent än aldrig!



Mamma, Louie och jag tog oss upp för fästningen.



Där uppe var det redan massa folk som kollade på förbandet. Jag kommer inte ihåg vad de hette, men de spelade massa välkända klassiker och peppade publiken inför vad som komma skulle...



...nämligen underbara, fina och söta Nationalteatern!



På sång hittade vi även Mattias Hellberg.



Nikke Ström var bara cool. Hela tiden.
I Håkan Hellström-tröja från Rockhouse, dessutom.



"Jag villa känna mig fri - fri - fri....!"



Tre Nationalteatrar i en smäll!



Sen gjorde jag något man egentligen inte får;
tog kort på en som kissade.
Men det behöver vi inte berätta för någon.

Så var det med den kvällen!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: