onsdag, augusti 24, 2011

Konstutställning


Sådär ja...
nu tänker jag informera er lite om den konstutställningen jag ska vara med på 3-4 september.
Konstanten är en konstförening där konstnärer kring Anten (Gräfsnäs, Sollebrunn, Loo, Kvarnabo mm) som ställer ut sina verk, såsom foto, måleri, hantverk, videokonst och liknande, för allmänheten.

Tillsammans med 16 andra konstnärer ställer jag ut under den här helgen i september. Jag visar upp massor av bilder som jag tagit under min...ja, "fotografiska karriär" om man kan uttrycka det så fint. Det blir gammalt och nytt, inget lånat men kanske något blått. Djur och natur, festival- och konsertbilder.

Jag ställer ut mina bilder på min systers gård, Bagghultet.
Är ni intresserade av att komma förbi och hälsa, titta på bilder och se hur fint min syster har det tycker jag att ni ska besöka mig och de andra konstnärerna under Konstanten-helgen; 3-4 september kl 11:00 - 18:00.



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: