tisdag, oktober 19, 2010

Bad, bad tuseday

Ingen bra start alls på den här dagen. Jag har jätteont i halsen och känner mig stressad mentalt. Suck. Jag var vissst inte så pigg som jag trodde, och nog vore det konstigt om den intensiva helgen inte hade satt några spår efter sig.


Jag dricker te och knaprar på halstabelletter. Det blev ingen skola eller livesändning på radion idag. Dessutom är det möte på Alingsås Tidning ikväll klockan 16:00. Jag tror inte att jag kommer kunna medverka på det. Krämbulle och kaffe i all ära, men jag varken orkar eller kan ta mig in till stan idag...

Hoppas på att vara på banan och komma tillbaka till skolan imorgon. Då är det dessutom möte på Event & Ungdom ang. ett kommande fotojobb. Mer än så säger jag inte om det. Vi får se vad som händer helt enkelt...

Önska mig friskhets-lycka till och lite medlidande.
Tackar för mig, nu ska jag göra dagens tredje kopp te till mig.

Inga kommentarer: