fredag, oktober 08, 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

...ibland blir det bättre, som min vän Elisabeth brukar säga. Idag blev det dock inte så. Eller, jo - det blev inte som jag tänkt mig, men det blev inte bättre.
Tanken var att jag skulle åka iväg till Alingsås nu på kvällen och plåta ett gäng killar från bandet Avain under Lights in Alingsås. Tyvärr fungerar inte busstiderna som jag hade hoppats på. Då bandet börjar lira såpass sent är det knappt att jag hinner byta objektiv på kameran innan det är dags att promenera bort mot bussen igen. Inte okej, inte okej.
Men vafan...
det kommer fler chanser.

Så...
inga bilder på Avain den här kvällen alltså. Istället kör vi en liten, liten tillbakablickfestival- och konsertsommaren 2010.

Metaltown i Göteborg, Rammstein
Juni

Göteborgskalaset, Timo R
Augusti
Metaltown i Göteborg, Rammstein
Juni
Close to Home i Borås, Crucified Barbara
Augusti

Inga kommentarer: