måndag, oktober 25, 2010

Marulk på Café Hängmattan, Musikens Hus i Göteborg






Tjenaremors,
och ledsen för att jag inte varit så aktiv och skrivit om den gångna helgen. Det blev ännu en intensiv helg med mycket fotografering och bildredigering.

I lördags, jag, Louie och Bison tog tåget från Alingsås och åkte vidare till Göteborg. Marulk skulle spela på Café Hängmattan på Musikens Hus i majorna. Kolla in www.myspace.com/marulk för att lyssna på dem. Skön gubb/boogierock. Jag gillar't, gör det du också!



Trummisen Esben Willems.



Sångare och basist - Danne Palm.


Gitarrist - Thomas B Jäger.

En ganska skön kväll på Musikens Hus. Fick sova hos en vän i Majorna och hade därför inga tåg eller bussar att passa tider för. Sov som en kung i hennes soffa med en stor, tjock katt på magen. Underbart.

Snart flyttar jag till Göteborg.
Jag gör det.
Jag ska det.
Jag vet det.


Vill du se fler bilder?
Kolla då gärna in min Myspace - http://www.myspace.com/chaisefaine,
där finns dessutom många andra bilder från tidigare spelningar jag varit på.


Inga kommentarer: