fredag, november 26, 2010

Havregrynsgröt och snö



Kära dagbok...
det har varit en intensiv vecka. Intervjuer och skriverier för Alingsås Tidning, fotografering och modellcasting för det nya fotoprojektet ReFashion tillsammans med Event & Ungdom-gänget i Alingsås. Det har också blivit klart att jag nästa vecka ska rulla mot Partille och gänget på Radio 88 Golden Hits. Förhoppningsvis kommer jag att börja sända där. Kommer att bli mycket roligt. Jag är glad.
Jag återkommer med mer information.
På bilden ovan ser ni min frukostgröt. Smakade alldeles utmärkt vill jag passa på att tillägga.




Sitter nu och lyssnar på lite radiovänlig popmusik i from av Adele – Cold Shoulder (album). Klicka på länken för att höra låten på Spotify.
Klockan är närmare 19:00. Det är fredag och brasan brinner ute i vardagsrummet. Utanför fönstret snöar det lätt. Det har det gjort hela dagen. Fint är det, men det känns samtidigt lite sådär. Det räcker nu. Jag vill inte ha samma vinter som förra året. Fy tusan.
Katten här ovan (som är över ett år, och ännu inte fått något namn) verkar också ha tröttnat på snön.

Inga kommentarer: