torsdag, november 18, 2010

Tack och hej, farväl och adjö...?

Ibland funderar jag på att sluta blogga. Om man ska skriva blogg så ska man ju blogga på riktigt. Uppdatera dagligen (flera gånger per dag, har jag hört) och inte bara skrivit något inlägg varannan vecka. Det blir ju skittrist.
Så ibland funderar jag somså...
att stänga igen min hela jsvin:et. Sätta en "CLOSED!"-skylt som banner, radera alla inlägg och ta bort länkar för att sedan bara... låta den va.

Nej, vad sorligt det låter. Ungefär som att skaffa en söt liten kattunge till sitt sommartorp ute på landet, för att sedan lämna kvar den när den blivit stor och inte alls lika "puttenuttegullegull-söt" längre och flytta tillbaka till stan igen.

Nä. Jag tänker fortsätta blogga. Där med basta!

1 kommentar:

Amandah sa...

Klart att du ska fortsätta blogga, toker! Du är grym ju:D PUSS