torsdag, november 24, 2011

The number of the beast

Tänkte skriva ett inlägg om hur jag använder min tankekraft för att få hem min kamera.
Sen upptäckta jag nere i det lilla hörnet att det här är mitt 666:e inlägg.
Blir lite rädd slutar härmed att skriva om mina tankekrafter.

Och på tal om det...
Kommer ihåg när min mamma hade sin second hand-butik här i Sollebrunn.
Hon hade satt upp en Iron Maiden skiva till försäljning.
En lite pojke tar ner skivan och säger "Woooow!"
sedan vänder han sig till sin mamma och frågar:
"Mamma, vad betyder det där, Number...åå...åååff....the...beast?".
Mamman svarar:
"Ja...det betyder....nummer...numret på den bästa. Erhm...eh...".
HA-HA. Tyckte jag var roligt.

Nu åker jag till Radio 88 och sänder Radio Nowhere med Eddie.
Love.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: