fredag, november 18, 2011

Världens finaste

Titta!
Visst har jag världens finaste header?
Tänkte somså... att bästa starten på dagen, det är ju en göörgod frukost. Man blir mätt, nöjd, god och glad i magen. Positiv. Är man positiv som fan så går allting bra. Ungefär som russin; äter man russin som fan så går allting bra.

Min kamera är fortfarande inne på operation. Känner mig som en orolig mamma som sitter ute i väntrummet och kan inget göra. Går fram och tillbaka genom korridoren, sätter sig ibland ner och försöker andas in genom näsan och ut genom munnen och...
äh.
Okej, inte riktigt. Kunde varit så.
Jag saknar den i alla fall. Det kommer bli så bra så.

Såg att min blogg kändes väldigt grå och trist med de där höstbilderna. Tänkte skriva lite saker som kanske kanske kan få era mungipor att gå upp lite...

* Jag skulle noppra mina ögonbryn. Råkade ta ett lite för ordentligt tag om ena brynet och drog då med en jättetoss. Nu ser jag ut som en maffiamedlem med ett jack ovanför ögat.
* Jag gick ut i skogen idag. Lyssnade på den här låten och kände mig så fucking fräck och var bergsäker på att jag var världens bästa människa. Jädrar vad bra jag var där ute i skogen.
* I onsdags åt jag inte russin på hela dagen (jag har tagit igen den dagen i efterhand).
* Nu tänker jag gå och läsa en bok...

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: