lördag, november 12, 2011

"Jag kanske ska ligga kvar här?"

När jag skriver det här ligger jag på mage på vår bäddsoffa i vardagsrummet.
Huvudet värker lite. Jag är trött och känner mig förlamad från typ brösten och neråt.
Vill och tänker bara vara hemma idag.

Igår var det säsongsavslutning för Club JoJo på Henriksberg. Ingé mer JoJo för iår alltså.
Just nu känns det lite som en lättnad. Visserligen har jag en dålig period och är väldigt trött just nu, men det ska ändå bli skönt att få bara vara hemma några fredagkvällar nu. Det behövs ibland. Ibland. Men om någon ringer och vill ha in mig, självklart sätter jag mig på tåget igen! Det är ju det här jag älskar och brinner för. Är så jädrans glad att jag verkligen få göra det jag gör. Wow.

Det var inte lika mycket folk som vanligt Henriksberg den här gången. Tror de flesta stack upp till takterassen för att kolla in Noctum och Horisont, två kanonbra band som jag mer än gärna hade sett. Äsch, det kommer fler tillfällen.

Mamma har tänt en brasa. Känns bra.
Jag tänker nu... göra något. Vad vet jag inte.
Känner mig fortfarande förlamad.
Jag kanske ska ligga kvar här?
Ja, det gör jag.


S Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: