söndag, april 10, 2011

Syn från Dj-båset



I fredags var det dags för Club JoJo på Henriksberg i Göteborg igen.



När jag spelar skivor står jag upphöjt på ett litet podium nere i puben.
Folk spelar biljard, sitter och tjötar, kastar pil och kommer ibland fram och önskar låtar. Självklart kan jag inte alltid uppfylla deras önskningar, då jag har inte har allas favoritskivor. Men oftast brukar det gå ganska bra.



Såhär kan det se ut; skivor huller om buller! Det är Beatles, Rod Stewart, Slade, Janis Joplin, Rolling Stones, Iggy Pop, Pugh, Steppenwolf, November och...och mycket, mycket mer.

Min arbetsdag slutade kl 02:00. Då åkte Louie och jag hem med mamma, som hade åkt ända från Sollebrunn för att hämta oss i stan. Det kändes bra. Jag däckade ganska snabbt i bilen på vägen hem.

Skönt att det var lördagen dagen efter... Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: