söndag, april 03, 2011

Massa tack, fred och kärlek!

Först och främst; tack, tack så jättemycket till alla er som kom i fredags på premiären av Club JoJo på Henriksberg. Jag är så glad och lycklig för att jag verkligen får göra det jag tycker om. Jag kan inte ha det bättre. Jag är så glad och så tacksam för det här. Tack, tack!

Det blev en sen kväll för mig. Jag stod där i mitt DJ-bås i närmare 6 timmar och spelade skivor från 60- och 70talet, samt lite nytt från 2000-talet också. Trots att jag stod där så lände så hade jag aldrig en tråkig stund. Jag hade ett leende på läpparna under hela arbetstiden!

Jag tog tyvärr inte så mycket bilder under kvällen, men jag lovar er - nästa gång, då blir det nya bullar och då ska ni, som inte var med, få känna på grejer och se hur mysigt vi alla på Henriksberg har under Club JoJo-kvällarna.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: