onsdag, april 06, 2011

Hur jag blir mästare i mitt eget liv



Idag hade jag prov i ämnet Mediekommunikation.
De senaste dagarna har jag suttit intensivt med alla instuderingsfrågor och försökt matat in all information. Det gick inte.



Under sista rasten innan provet försökte jag få lite hjälp och motivation utav min bästa vän: The Secret - Hemligheten.



I boken står allt om hur du blir mästare i ditt liv.



Den har hjälpt mig oerhört mycket de senaste åren, och den finns alltid i min väska. Vart jag än går.



Efter att ha läst några sidor kände jag mig lättad. Men provet...nja.

Provet gick inte bra.

Men istället för att bli ledsen och börja gråta, som jag brukar göra när det kommer till prov pga all spänning och nervositet, så blev jag mest... tja, lite putt bara. Besviken på mig själv, såklart. Men vatusan... det går fler tåg.
Om man är positiv som fan så går allting bra.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

1 kommentar:

Elin Ekman Fritzell sa...

Gud vilken gudomligt vacker bok :O