tisdag, maj 10, 2011

There once was a women, the kind that gets written down in history



Nu jag jag äntligen hittat den,
min fina, underbara klänning till Studentbalen, den 29 maj!

Jag och mamma åkte till Trollhättan igåreftermiddag.
Jag provade säkert ett tjugotal klänningar i flera olika butiker innan jag hittade den som jag kände mig mest bekväm i.
Jag fick även med mig ett par skor hem ifrån stan. Nu känns allting jättebra och jag längtar efter att få göra ordning mig - på rikigt!

På vägen hem pratade mamma och jag om accesoarer av alla de slag. Stora, tjocka, feta smycken. Stora hattar, diadem och huvudbonader. Det här kommer bli gööörbra.



Om jag hade fått hade jag tagit med mig alla mina kattungar som accesoarer. Då skulle jag garanterat vara sötast på hela balen...






Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: