måndag, mars 21, 2011

Kyrkogårdar och kreativitet liggandes på skrivbord

Sitter med morgonteet framför datorn och visualiserar om en skön och rolig dag.
Idag är det måndag. Nya tag och en vecka med nya jobb och möten.
Imorgon fyller min syster år! Tjoho! 21 år. Då blir det tårta och senare på kvällen åker vi vidare mot Bengans i Göteborg. Graveyard har skivsingering för sin nya platta Hisingen Blues. Dagen efter, onsdag, lirar de på Nefertiti och sjääälvklaaart har vi biljetter dit. Det kommer bli en jättebra spelning, det är jag säker på.
Men! Allt det där händer först imorgon och på onsdag.



Idag ska jag försöka få ordning på mitt rum. Städa undan och göra lite fint inför Louies födelsedag. Visserligen tycker jag det är ganska charmigt när man ser böcker, skivor, pennor och prylar ligga hullerombuller på skrivbord. Man ser liksom lite kreativ ut. Fast...
...det är jag ju inte precis just nu. Jag får greja med det när jag kommer hem.

Nu bär det av till Alingsås!

SPELAS JUST NU:
The Third Degree - Mercy
(kolla in deras version av Duffy's hit!


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: