tisdag, mars 15, 2011

Sushi, cupcake och grymma grejer

Måndag. Tidig morgon.
Dags att åka vidare mot skolan.

Nu har jag skrivit 401 inlägg på http://www.jsvin.blogspot.com/.
Det firar vi med att gå på fotomöte och äta sushi med Kristian.



Jag var kaffesugen efter lunchen. Kristian och jag gick några meter och landade på Espresso House. Kristian köpte en blåbärscupcake. Efter en liten stund kom även Elin förbi.


Kristian hade med sig sin laptop. Han ville visa mig och Elin sitt fantastiska spel han hade gjort i Director...


...ta-dah! Ett "baka-tårtaspel".

Plötsligt tog muffisen slut, Elin skulle vidare på nya uppdrag och jag hade ett fotomöte kl 15:30. Kristian och jag skiljdes åt, tackade för oss och sa: "Vi ses på onsdag!" eftersom både han och jag inte har några lektioner på tisdag. Fast... jag ska in ändå. Jag ska spela in radioprogram till torsdagens sändning av Radio JoJo i Radio 88 och få en liten Raw vs. Jpeg-kurs av Raymond.

And by the way...
"fotomöte"?
Japp, jag återkommer om detta. Allt är lite luddigt just nu, men jag lovar... det kommer bli grymt bra.

SPELAS JUST NU:
Lykke Li - Little Bit

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: