lördag, mars 26, 2011

Lördagens musikaliska planer

Idag är det lördag. Klockan är 11:29 och jag har inte fått gjort så mycket mer än att äta min russinfrulle och dammsuga undervåningen på huset. Kanske inte är så "bara" när jag tänker efter?
Äh, hur som helst...



Lördag. Ikväll lirar Marulk på Klubb Showdown på Henriksberg. Min syster och jag tänker dra dit och hälsa på cheesecake-mästaren Thomas och Co. i bandet. Med oss har vi våra nyfunna vänner Erik och Simon, som vi träffade tidigare i veckan på 7ans Ölhall.
Marulk börjar spela först vid 23-tiden, så innan det hade vi planerat att försöka se The Movements som spelar på Kino, Viktoriahuset/Hagabion kl 19:00. Det kommer bli en mycket trevlig kväll!

Bilden ovan är från Marulks spelning på Musikens Hus tidigare i höstas.



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: