söndag, mars 20, 2011

Mot nya äventyr!

Hej mina vänner!

Imorse när jag vaknade var det jätteljust och fint ute. Jag tippade på att klockan var runt 08:30, men när jag reser mig upp i sängen får jag syn på klockradion som står uppe på tv: 06:10 !
Men...tja,"Har jag kommit så här långt kan jag lika gärna gå upp" kände jag. Jag hade på något sätt redan ställt in mig på att gå upp, och då är det så svårt att bara låta det va.

Idag ska mamma och jag ut på "upptäcksfärd". Vi ska till Trollhättan. Leta lite efter skor och titta efter födelsedagspresenter till Louie som fyller 21 nästa vecka. På tisdag, närmare bestämt.
En fotopromenad är också inplanerat. Mamma har tydligen fått syn på något gamalt hus som är nästintill fallfärdigt på vägen mot Trollhättan. Mhm... intressant!

Nu ska jag käka frulle!



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: